Martech Business Analyst
Místo výkonu práce: Rožnov pod Radhoštěm
Do marketingového týmu hledáme samostatného a zapáleného profesionála 🙂
Co bude hlavním úkolem?
- Řízení „Customer Lifecycle“: Podpora klíčových marketingových operací, jako je řízení životního cyklu leadů a účtů, skórování leadů a účtů, péče o leady, segmentace a čištění dat.
- Analýza a zlepšování procesů: Identifikace a implementace zlepšení procesů ke zvýšení efektivity a účinnosti napříč marketingovými operacemi.
- Řízení požadavků: Spolupráce s business uživateli a stakeholdery na zachycení, zdokumentování a následného překladu požadavků do podrobných technických specifikací.
- Řízení projektů: Koordinace a řízení projektu ve fázích vývoje, testování a implementace a zajištění, že řešení splňuje technické i obchodní požadavky.
- Řízení defektů: Řízení a řešení defektů během vývoje, implementace a udržování procesu.
- Návrh procesů: Úzká spolupráce s datovými inženýry, analytiky, vývojáři a mezioborovými týmy na návrhu systémů, které splňují obchodní potřeby a zajišťují bezproblémovou integraci napříč platformami.
- Marketingová shoda: Monitorování a přezkoumání marketingových procesů, aby se zajistilo, že aktivity jsou v souladu s příslušnými předpisy o ochraně dat a soukromí (např. GDPR, CCPA).
- Analýza dat: Využívání analytických nástrojů k získávání poznatků z marketingových dat, která slouží jako podpora rozhodování založeného na datech.
Co bys měl/a splňovat?
- Bakalářské nebo magisterské vzdělání v oboru Manažerské informační systémy, IT nebo ekvivalentní pracovní zkušenosti.
- 5+ let zkušeností s platformami pro automatizaci marketingu, nejlépe Marketo.
- Znalost metodologií zlepšování procesů jako je Lean Six Sigma.
- Zkušenosti s technickým projektovým řízením výhodou.
- Schopnost logického a analytického myšlení, pokročilá znalost Excelu, kontingenčních tabulek, grafů a databází.
- Zkušenosti s platformami pro správu zákaznických dat, správou dat a znalosti předpisů o ochraně osobních údajů.
- Schopnost přizpůsobit se novým technologiím a metodologiím.
- Ochota učit se novým věcem.
- Výborná znalost angličtiny slovem i písmem.
Co Ti můžeme nabídnout?
- Odpočíváme 5 týdnů v roce, mimo to máme 3 dny placeného volna pro případ, že se necítíme zdraví. A pokud připadne svátek na víkend, můžeš si vzít volno jindy, zaplatíme Ti to.
- Kratší pracovní týden a volnou pracovní dobu.
- Můžeš částečně pracovat i z domu.
- Přispíváme na dopravu všem zaměstnancům. Pokud bydlíš dál než 10 kilometrů od firmy, navýšíme základní příspěvek dle vzdálenosti až do 4 200 Kč za měsíc.
- V naší kantýně si vybereš z několika druhů jídel klasické české i mezinárodní kuchyně a pokud dáváš přednost zdravému jídlu, je tady připraven Vitalfood.
- Od firmy dostaneš příspěvek na jídlo v kantýně 116 Kč za směnu.
- Přispějeme Ti na penzijní připojištění až do výše 6 % ze mzdy.
- Pokud se rozhodneš přestěhovat do Rožnova a okolí, přispějeme Ti na nájem nebo na pořízení nemovitosti za účelem bydlení.
- Dostáváme příspěvek na benefitní kartu Edenred – Ty sám se rozhodneš, jestli budeš kartou platit v lékárně, ve sportovním zařízení nebo v knihkupectví.
- Podporujeme společná setkání a volnočasové aktivity s kolegy i jejich rodinami.
Kompletní přehled benefitů, které u nás mají naši zaměstnanci najdeš ZDE.
Zuzana Kozlová, recruiter
+420 605 842 281
zuzana.kozlova@onsemi.com
Jak probíhá výběrové řízení
Při výběrovém řízení klademe důraz především na odborné a jazykové znalosti, které uchazeči o zaměstnání získali během studií a předchozí praxe. Podstatným kritériem výběru je pro nás také osobnostní hledisko. Během pohovoru se setkáte se zástupcem personálního oddělení a vedoucím, který danou pracovní pozici ve svém týmu obsazuje. Společně se snažíme vytvořit přátelskou a neformální atmosféru. Vybraná výběrová řízení mohou být i vícekolová. Uplatnění u nás najdou jak zkušení uchazeči, tak absolventi středních a vysokých škol.